Hoe het werkt

Start met Managed Services van Ebicus

Wanneer je besluit om gebruik te gaan maken van onze dienstverlening ben je verzekerd van toegang tot alle denkbare Salesforce expertise. Ons team zal zorg dragen dat jullie Salesforce optimaal gaan benutten. Je kunt er voor kiezen om het Managed Services team in te huren als aanvulling op jouw interne Salesforce team óf besteed het werk volledig uit. De keuze is aan jou!

In 3 stappen naar succes

De Set Up

Tijdens de eerste meeting voeren we een set up uit waarin samen met jou wordt vastgesteld welke taken/activiteiten en diensten zullen worden uitbesteed en welke zelf worden uitgevoerd. 

Ook wordt vastgelegd hoe we gaan samen gaan werken, welke reactietijden verwacht mogen worden, hoe de communicatie verloopt en wat jullie voorkeurswerkwijze is.  

Tot slot bespreken we de backlog. Zo kan je de omvang van onze services bepalen. Aan de hand van onze input kunnen we precies inschatten welk werk jullie willen uitbesteden.

Fase 1

In de eerste fase werken we meestal op basis van nacalculatie. Dit is een prettige manier om te wennen aan onze werkwijze en het geef je tijd om te bedenken hoe ons team het beste tot zijn recht komt in jullie organisatie. 

We zien helaas te vaak dat het papierwerk de belangrijke werkzaamheden onnodig lang tegenhoudt. Op deze manier kunnen we direct werken aan onze gezamenlijke successen. 

In de tussentijd werken we samen toe naar een samenwerkingsvorm die voor ons beiden werkt. In deze fase komt het ook vaak voor dat we starten met een vastomlijnde opdracht of project.

Abonnement

We stellen als doel om jullie na de eerste fase zo goed mogelijk te begeleiden en de absolute meerwaarde van onze services te tonen. Hiermee streven we vervolgens na om tot een overeenkomst op basis van een vast bedrag per maand te komen. 

Meer informatie over deze abonnementsvorm lees je hier

De Set Up

Tijdens de eerste meeting voeren we een set up uit waarin samen met jou wordt vastgesteld welke taken/activiteiten en diensten zullen worden uitbesteed en welke zelf worden uitgevoerd. 

Ook wordt vastgelegd hoe we gaan samen gaan werken, welke reactietijden verwacht mogen worden, hoe de communicatie verloopt en wat jullie voorkeurswerkwijze is.  

Tot slot bespreken we de backlog. Zo kan je de omvang van onze services bepalen. Aan de hand van onze input kunnen we precies inschatten welk werk jullie willen uitbesteden.

Fase 1

In de eerste fase werken we meestal op basis van nacalculatie. Dit is een prettige manier om te wennen aan onze werkwijze en het geef je tijd om te bedenken hoe ons team het beste tot zijn recht komt in jullie organisatie. 

We zien helaas te vaak dat het papierwerk de belangrijke werkzaamheden onnodig lang tegenhoudt. Op deze manier kunnen we direct werken aan onze gezamenlijke successen. 

In de tussentijd werken we samen toe naar een samenwerkingsvorm die voor ons beiden werkt. In deze fase komt het ook vaak voor dat we starten met een vastomlijnde opdracht of project.

Abonnement

We stellen als doel om jullie na de eerste fase zo goed mogelijk te begeleiden en de absolute meerwaarde van onze services te tonen. Hiermee streven we vervolgens na om tot een overeenkomst op basis van een vast bedrag per maand te komen. 

Meer informatie over deze abonnementsvorm lees je hier

Maximale continuïteit​

De kennis van jouw specifieke omgeving delen we binnen ons Managed Services team bestaande uit ervaren Salesforce consultants. Zo borgen we maximale continuïteit, waardoor we je altijd snel en efficiënt kunnen helpen. Je krijgt één Primary Support Consultant (PSC) toegewezen. Deze PSC dient als jouw eerste aanspreekpunt en coördineert onze dienstverlening. Zo voorkomen we dat je het gevoel hebt dat je steeds met andere mensen te maken krijgt. Wel de lusten, maar niet de lasten dus.

Optimale flexibiliteit​

Wij vinden het belangrijk dat jouw Salesforce perfect aansluit op je bedrijfsprocessen. Hoe die er ook uitzien. Daarom is wat we doen altijd maatwerk. Afhankelijk van wat jij of jouw business verwacht, maken we gezamenlijk werkafspraken. Dat kan betekenen dat we op het ene moment veel werk voor je doen, en op het andere moment weinig. Eén van de voordelen van onze Salesforce Managed Services: flexibel op- en afschalen. En is het nodig? Dan is 24×7 een optie. Wij regelen het.

Altijd dichtbij

Wij geloven erin dat we pas toegevoegde waarde kunnen leveren als we je af en toe in de ogen kunnen kijken. Daarom werken onze consultants vanuit Haarlem. En komen we regelmatig bij je langs, op jouw werkvloer, tussen jouw eigen mensen. Zo kunnen functionele wensen vaak beter face-to-face met de eindgebruikers besproken worden. Onze business analisten en trainers komen dan, indien gewenst, uiteraard langs bij jou op locatie voor overleg en/of advies. Maar natuurlijk ben je ook bij ons van harte welkom.

Maximale continuïteit​

De kennis van jouw specifieke omgeving delen we binnen ons Managed Services team bestaande uit ervaren Salesforce consultants. Zo borgen we maximale continuïteit, waardoor we je altijd snel en efficiënt kunnen helpen. Je krijgt één Primary Support Consultant (PSC) toegewezen. Deze PSC dient als jouw eerste aanspreekpunt en coördineert onze dienstverlening. Zo voorkomen we dat je het gevoel hebt dat je steeds met andere mensen te maken krijgt. Wel de lusten, maar niet de lasten dus.

Optimale flexibiliteit​

Wij vinden het belangrijk dat jouw Salesforce perfect aansluit op je bedrijfsprocessen. Hoe die er ook uitzien. Daarom is wat we doen altijd maatwerk. Afhankelijk van wat jij of jouw business verwacht, maken we gezamenlijk werkafspraken. Dat kan betekenen dat we op het ene moment veel werk voor je doen, en op het andere moment weinig. Eén van de voordelen van onze Salesforce Managed Services: flexibel op- en afschalen. En is het nodig? Dan is 24×7 een optie. Wij regelen het.

Altijd dichtbij

Wij geloven erin dat we pas toegevoegde waarde kunnen leveren als we je af en toe in de ogen kunnen kijken. Daarom werken onze consultants vanuit Haarlem. En komen we regelmatig bij je langs, op jouw werkvloer, tussen jouw eigen mensen. Zo kunnen functionele wensen vaak beter face-to-face met de eindgebruikers besproken worden. Onze business analisten en trainers komen dan, indien gewenst, uiteraard langs bij jou op locatie voor overleg en/of advies. Maar natuurlijk ben je ook bij ons van harte welkom.

We vertellen je graag meer