Haal meer waarde uit je klanten
Download het whitepaper
Organisaties geven doorgaans veel geld uit aan klanttevredenheidsonderzoek. Een van de belangrijkste doelen daarbij is het verbeteren van de dienstverlening en de klantrelatie. In de praktijk blijkt echter dat het nog niet zo makkelijk is om deze doelen te bereiken. Hoe zorg je bijvoorbeeld voor voldoende respons in tijden van spam en enquêtemoeheid? En hoe zorg je dat je de onderzoeksresultaten in je organisatie goed en tijdig opvolgt? Onderzoeksrapporten verdwijnen nog vaak in de bekende la waardoor waardevolle informatie onbenut blijft. Dat is toch zonde. Een gemiste kans. Maar het kan ook anders.
In dit artikel geven we 10 adviezen om meer te bereiken met klantfeedback en onderzoek. Adviezen die je helpen om feedback effectiever te verzamelen en te benutten voor het verbeteren van de klanttevredenheid. Zodat de klanttevredenheid toeneemt, klanten langer klant blijven, meer afnemen en je organisatie meer aanbevelen bij familie, vrienden en collega’s.