Je Salesforce administrator ligt ziek in bed, bijvoorbeeld met Corona, net nu je gebruikers een groot aantal incidenten hebben gemeld en niet door kunnen. Ook de lang verwachte verbeteringen in Salesforce laten daardoor langer op zich wachten. Of je interne Salesforce beheerder is wel gewoon aan het werk maar is te druk en heeft te weinig tijd om de door jou gevraagde, soms complexe aanpassing tijdig door te voeren.
Frustrerend voor jou en je afdeling. Je zit in een dynamische omgeving waarbij je je eindgebruikers tevreden wilt houden en voortdurend aanpassingen en uitbreidingen wil doorvoeren.
Het inrichten, onderhouden, uitbreiden en integreren van je Salesforce omgeving is een continu proces. Eenmaal live, blijft het een uitdaging om de applicatie steeds verder te optimaliseren en aan te blijven passen aan de behoeftes van je gebruikers, de toegenomen complexiteit van je IT-landschap te verminderen en daarmee groei van de onderneming te stimuleren.
Door onderbezetting en/of gebrek aan specifieke expertise ontstaan nu allerlei problemen. Zo worden je eindgebruikers ontevreden en haal je niet het gewenste rendement uit Salesforce.
De benodigde expertise die je nodig hebt om het maximale uit Salesforce en je processen te halen zijn divers en meestal niet in één persoon te vinden. Dit betekent in de praktijk dat een applicatiebeheerder er in zijn eentje niet altijd uitkomt. Een multidisciplinair team is dan nodig. Zo’n team kan bijvoorbeeld bestaan uit een:
- Administrator
- Business analist
- Developer
- Configurator
- Integratiespecialist
- Trainer(s)
- Marketing Automation specialist
- Digital Marketeer
- Data analist
Bij veel bedrijven zien wij dat zij niet al deze expertises tot hun beschikking hebben op de momenten dat dat nodig is. Wanneer een dergelijk team wel fulltime wordt ingehuurd of intern in dienst heeft genomen leidt dit vaak tot onnodig hoge kosten.
Salesforce Managed Services “Het schaap met de 5 poten”
Met een serviceovereenkomst voor de Salesforce Managed Services van Ebicus helpen wij onze opdrachtgevers blijvend het maximale uit Salesforce te halen. We bieden een mix van diensten en specialisaties, geheel afgestemd op jouw Salesforce omgeving. Daarmee heb je alle benodigde expertises onder 1 dak: snel, flexibel én kostenefficiënt.
Voor wie is het Salesforce Managed Services geschikt?
Bedrijven die bereid zijn om Salesforce consultancy diensten remote uit te laten voeren kunnen hun voordeel behalen uit onze Salesforce Managed Services. Door de Coronacrisis is remote werken meer en meer het nieuwe normaal geworden en zien we dat steeds meer bedrijven kiezen voor consultancy services op basis van een serviceovereenkomst.
Een serviceovereenkomst kan al worden afgesloten vanaf €1.500,- per maand. Kleine bedrijven of omgevingen kunnen dus ook bij ons terecht en profiteren van onze jarenlange ervaring die wij op hebben gedaan bij Nederlandse Corporates.
Het voordeel van een serviceovereenkomst
Het voordeel van een serviceovereenkomst op onze Salesforce Managed Services is dat je een multidisciplinair team ter beschikking hebt zonder dat je een compleet team hoeft in te huren. Dit team staat altijd direct voor je klaar. Ook voor kleinere bedrijven die geen fulltime consultant nodig hebben maar af en toe ondersteuning nodig hebben is dit een kostenefficiënte oplossing.
Daarnaast ben je voor de lange termijn verzekerd van een continu goed onderhouden Salesforce omgeving. Als de persoon die je Salesforce omgeving onderhoudt namelijk vertrekt loopt de kennis met deze persoon samen het pand uit.
Wordt alles remote uitgevoerd?
Nee, niet alles wordt remote uitgevoerd. Wij geloven erin dat we nog meer toegevoegde waarde kunnen leveren als we je af en toe in de ogen kunnen kijken. Zo wijzen wij aan al onze opdrachtgevers een customer succes manager aan die als opdracht heeft om het succes van de samenwerking te maximaliseren. Daarnaast kunnen business analyses, functionele wensen, trainingen en workshops vaak beter face-to-face besproken en gegeven worden.
Ontdek onze Salesforce serviceovereenkomst
In een serviceovereenkomst wordt vastgesteld welke diensten jouw onderneming verder gaan helpen. Zo kan de samenwerking op maat worden afgestemd.
Diensten die onderdeel kunnen zijn van een services overeenkomst zijn onder andere:
Helpdesk services
Advies
Administrator services
Trainingen
Aanpassingen & optimalisaties
App & Add ons
Data management
Integraties
Rapportages & dashboards
(Her)Implementatie
Licentiemanagement
Leadgeneratie
User acceptatie
Klant specifieke wensen
Leadgeneratie met Salesforce Marketing cloud of Pardot
Een bijzondere aanvullende dienst die we aanbieden is het ondersteunen of overnemen van het leadgeneratieproces. Dit betekent dat niet alleen het applicatiebeheer van Saleforce Sales Cloud en Marketing Cloud of Pardot wordt uitgevoerd, maar tevens het volledige campagnemanagement. Hierdoor halen we nog meer uit jouw Salesforce investering en bezorgen we je hopelijk een goede nachtrust.
Voor wie is Salesforce Managed Services niet geschikt?
Bedrijven die alle werkzaamheden op locatie willen hebben uitgevoerd en complete teams fulltime wensen in te huren hebben geen voordelen van ons Managed Services concept. Deze bedrijven kunnen wel bij Ebicus terecht maar in dat geval voor de traditionele manier voor het inhuren van consultants op locatie.
Doe de QuickScan
We bieden een zogenaamde QuickScan aan waarbij we gezamenlijk de Salesforce omgeving(en) en bedrijfsprocessen doornemen. We onderzoeken de status van het Salesforce onderhoud en lossen direct de meest prangende issues voor je op. Op die manier kun je zonder verdere verplichtingen kennismaken met onze dienstverlening en hebben wij de mogelijkheid te laten zien wat we kunnen.