Koepelplein 1E, Haarlem

020 – 486 81 52

Meet onze Salesforce Consultant: Django

In deze blog laten wij je kennismaken met onze Salesforce Consultant: Django. Django is de Principle Lead Consultant van Salesforce bij Ebicus en in dit interview deelt hij zijn ervaringen met diverse CRM/CX applicaties en vertelt hij gedreven over het innovatieve servicemodel van Salesforce Managed Services.

Wie is Django?

Ik ben begonnen in het juweliersvak en vervolgens via emailmarketing & sales de IT ingerold. In de IT heb ik eerst drie jaar ERP implementaties en support gedaan. Vanaf 2009 ben ik mij gaan richten op  CRM (Siebel) en CX. Sinds 2017 ben ik ook in aanraking gekomen met Salesforce en geleidelijk aan is mijn focus daar naartoe verschoven. Ik ben een allround CRM/CX Technology Specialist die bij het hele proces kan ondersteunen; van business analyse, architectuur tot configuratie en installatie. Mijn vakmatige interesse ligt bij het automatiseren van het commerciële domein van CRM, CX en (enterprise) architectuur. In essentie vind ik het leuk om handige oplossingen te maken zodat klanten makkelijker en beter geholpen worden.

Hoe zie jij Siebel en Salesforce in de markt staan?

Oracle Siebel CRM is in de basis een klassieke on-premise enterprise oplossing met veel en diepgaande functionaliteit. Het kan in hoge mate worden gecustomized door middel van configuratie en daardoor worden ingepast in hoog complexe omgevingen met veel verschillende vormen van integratie.

De afgelopen jaren heeft Salesforce zich bewezen als een gemakkelijk toegankelijke CRM/CX applicatie. Het biedt zeer rijke CRM/CX functionaliteit met alle voordelen van een SAAS-oplossing. Vooral voor kleinere en middelgrote organisaties is dit servicemodel ideaal gebleken om state-of-the-art CRM/CX te kunnen aanwenden in commerciële processen.

Bij Ebicus ben ik altijd betrokken geweest bij het leveren van support, onderhoud en doorontwikkeling van CRM/CX applicaties voor middelgrote en enterprise organisaties. Mijn ervaring daarbij is dat er na de implementatie het voortschrijdend inzicht ontstaat waarop samen met de klant de maximale toegevoegde waarde uit de CRM/CX applicatie kan worden gehaald en behouden. 

Wat voegt Salesforce Managed Services toe aan deze markt?

Met ons bewezen concept bieden we aan kleine en middelgrote organisaties brede ondersteuning bij implementatie, gebruik en doorontwikkeling van de CRM/CX applicatie in een servicemodel toegespitst op de processen en context van de klant. De klant heeft direct toegang tot betrouwbare expertise en flexibele ondersteuning zodat die zich snel weer kan focussen op zijn/haar eigen business.

Wil je hierover van gedachte wisselen met Django of ben je op zoek naar Salesforce ondersteuning? Neem dan contact met op. 

Kijkje nemen op het Ebicus Managed Services?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Blijf op de hoogte

Wij willen je graag op de hoogte houden van het nieuws rondom onze diensten die jou interesseren. Het enige wat je daar voor dient achter te laten zijn jouw mailadres en je voornaam. Vanaf dat moment zullen we je van tijd tot tijd een Ebicus update sturen.

Meest recente blogs: