Aanpassingen & optimalisaties
Home » Salesforce services » Aanpassingen & optimalisaties
Je klanten staan niet stil en je processen vragen continue verbeteringen. Met de voortschrijdende inzichten die je na de implementatie opdoet kunnen aanpassingen en optimalisaties in Salesforce je business nog verder vooruit helpen.
Aanpassingen en optimalisaties in Salesforce verzekeren je van de perfecte aansluiting op je business
Op basis van jouw wensen gaan we samen kijken welke oplossing optimaal aansluit bij je wensen en business. We gaan onderzoeken of er Quick Wins te realiseren zijn of dat je wens grotere aanpassingen vraagt. Deze oplossingen kunnen variëren van eenvoudige aanpassingen zoals de configuratie van een nieuw veld tot uitgebreide implementaties en development van standaard en/of specifieke functionaliteit. Voorbeelden hiervan zijn:
- Kleine configuratie aanpassingen
- Analyse en oplossingsvoorstel voor nieuwe functionaliteit
- Realiseren (configuratie en development) van de nieuwe functionaliteit
- Implementeren van nog niet gebruikte standaardfunctionaliteit
- Implementeren van add-ons, zoals bijvoorbeeld Scrive E-signing
- Nieuwe rapportages & dashboards realiseren
- Jouw eigen bedrijfsspecifieke wensen. De mogelijkheden zijn oneindig!
Deze support & onderhoud activiteiten voeren we uit in aansluiting op jouw situatie en processen (DevOps, ITIL-servicemanagement, etc.).
Integraties met andere applicaties
Daarnaast zijn er ter verbetering van je bedrijfsprocessen uiteraard ook integraties met andere applicaties mogelijk. Denk hierbij aan het integreren:
- Met de financiële administratie applicatie (ERP).
- Met payment providers.
- Door middel van add-ons, zoals bijvoorbeeld:
- Met de Mailchimp integratie.
- Met de website via bijvoorbeeld 123Forms
- Met communicatiekanalen: voice-over IP/CTI, WhatsApp, etc.
- Met survey providers zoals bijvoorbeeld SurveyMonkey.
- Met andere applicaties die je gebruikt in jouw bedrijf.