Marketing Cloud Engagement Spring ’23 Release Update
De Spring ’23 release update vanuit Salesforce voor Marketing Cloud Engagement staat klaar. In deze blog vind je de belangrijkste facetten van de release!
Home » Blog
De Spring ’23 release update vanuit Salesforce voor Marketing Cloud Engagement staat klaar. In deze blog vind je de belangrijkste facetten van de release!
Salesforce Marketing Cloud Engagement AMP-scripting: een taal waarmee je nagenoeg al jouw content kunt personaliseren. Van e-mails naar landingspagina’s en van sms-berichten naar pushmeldingen. In deze blog bespreken we waar je AMP-scripting nou precies voor kunt gebruiken en hoe je de taal schrijft om geavanceerde dynamische content te creëren.
De AppExchange staat vol met (gratis) apps waarmee je gemakkelijk kunt innoveren. Ook staan er tal van apps online die bedoeld zijn voor een specifiek product zoals Marketing Cloud Engagement. Hiermee krijg je gemakkelijk toegang tot extra functionaliteit, waarmee jouw marketing nóg persoonlijker, directer en succesvoller gaat worden.
Journey Builder: een van de, zo niet uniekste, features van de Marketing Cloud Engagement. In deze blog gaan we dieper in op het doel van Journey Builder, bespreken we de verschillende componenten en features, en leggen we het verschil tussen Journey Builder en Automation Studio bloot.
Wij zijn aangesloten bij het Salesforce Managed Services Provider Partner Program (MSP). Dit selecte programma is bedoeld voor Salesforce partners die na de implementatie doorlopende services en support bieden aan bedrijven die Salesforce gebruiken om het maximale uit de applicaties te halen.
Er is een wijdverspreide keuze om te e-mailen vanuit Marketing Cloud Engagement (MCE). Dat klinkt misschien wat gek in de oren, maar er is een goede uitleg voor. In dit blog bespreken we de 8 verschillende manieren om vanuit Marketing Cloud Engagement e-mails te versturen.
Wanneer je voor de keuze staat om een marketing automation pakket te kiezen, kom je al snel in een wildernis van opties. Een simpele Google zoekopdracht leert je dat er tal van ‘Marketing Automation’ pakketten verkrijgbaar zijn, maar welke past het best in jouw organisatie en met welke applicatie kan je het best de doelen van jouw organisatie verwezenlijken? Aangezien je bent geland op deze website gaan wij ervanuit dat je de keuze voor de
Marketing Cloud Engagement is een applicatie van Salesforce op het gebied van marketingautomatisering en klantbetrokkenheid. Het biedt alle mogelijkheden om marketingactiviteiten te ondersteunen, waaronder de automatische uitvoering van campagnes via meerdere kanalen. Maar wat zijn nou eigenlijk de belangrijkste componenten?
De Spring ’23 Release Update is eindelijk daar en bestaat weer uit een boekwerk aan verbeteringen. In deze blog vind je de vier meest opmerkelijke updates in deze release!
Maak kennis met onze Salesforce Developer: Paul! Paul is vier maanden geleden bij ons op het Managed Services center begonnen als Salesforce Developer en heeft in korte tijd met zijn technische skills een echte kickstart genomen. Tijd om eens vanuit het perspectief van Paul terug te blikken op zijn ervaringen de afgelopen periode!
De release update vanuit Salesforce voor Marketing Cloud Account Engagement (powered by Pardot) staat klaar. In deze blog vind je de vier belangrijkste facetten van de release!
Het inrichten, onderhouden, uitbreiden en integreren van CRM-omgevingen is een continu proces. Eenmaal live, blijft het een uitdaging om de applicatie steeds verder te optimaliseren en te blijven aanpassen. In dit artikel gaan we in op de verschillende voordelen van een Salesforce Admin as a Service.
Salesforce geïmplementeerd? De investering gedaan, je processen ingericht en je gebruikers getraind? Ready, set, go! Je bent klaar om de vruchten van het nieuwe digitale werken te plukken! Toch?! Niets is natuurlijk minder waar. De opvolgende fase waarin aanpassingen en eventuele uitbreidingen centraal staan is minstens net zo belangrijk als de implementatie! In deze blog bespreken we de top 7 uitdagingen tijdens het aanpassen en uitbreiden van Salesforce.
Je Salesforce administrator ligt ziek in bed, bijvoorbeeld met Corona, net nu je gebruikers een groot aantal incidenten hebben gemeld en niet door kunnen. Ook de lang verwachte verbeteringen in Salesforce laten daardoor langer op zich wachten. Of je interne Salesforce beheerder is wel gewoon aan het werk maar is te druk en heeft te weinig tijd om de door jou gevraagde, soms complexe aanpassing tijdig door te voeren.
Herken je dat? Net nu je externe Salesforce consultant net langs geweest is, wil je een aantal belangrijke wijzigingen door laten voeren in je Salesforce omgeving. En volgens afspraak komt de consultant pas volgende week weer langs. Je zult dus moeten wachten. Of je interne Salesforce beheerder is erg druk en heeft te weinig tijd om de door jou gevraagde, soms complexe aanpassing tijdig door te voeren. Wij vormen jouw collega op afstand!
Om het maximale uit jouw Salesforce Nonprofit Cloud omgeving te halen en controle te krijgen over jouw fondsenwervingsactiviteiten hebben wij drie belangrijke oplossingen opgesomd. Hiermee kan snel bespaard worden op tijd en geld. Daarnaast zal het leiden tot een hogere effectiviteit van jullie fondsenwerving.
Volg vanaf 21 september 2021 het Salesforce Managed Services liveblog over alle aankondigingen die worden gedaan op Dreamforce ’21.
In deze blog geeft Maaike een korte kijk op diverse startups en kleine bedrijven die wij het afgelopen jaar tijdens Covid-19 als Salesforce klant hebben mogen verwelkomen omdat Salesforce toch iets complexer wordt ervaren dan gedacht.
In juni ging de website www.parkinson.nl live en startte de campagne Zet parkinson op 1. Als Ebicus zijn wij blij dat we deel hebben kunnen uitmaken van de lancering van dit prachtige doel. In deze blog nemen wij je mee in deze case.
In deze serie laten wij je kennismaken met de kracht van Ebicus: onze consultants! Maak nu kennis met non-profit Salesforce consultant Alex!
Het steeds gerichter en efficiënter benaderen van je klanten begint met een ondoordringbaar leadgeneratieplan. Lees in de blog onze tips!
Nu we veel vaker thuiswerken is het ondertekenproces van contracten een heel gedoe geworden. Met Scrive in Salesforce heb je binnen 2 clicks je contract klaar en verzonden! Meer weten? Lees nu de blog!
Voorkom een lage gebruikersacceptatie door een van de belangrijkste oorzaken te tackelen: onvoldoende communicatie & training.
In deze blog geven we alle handvatten voor een goede SLA tussen je marketing en sales afdeling om je commerciële doelstellingen te halen.
Het inrichten van de bedrijfsgegevens van je klanten in je CRM systeem lijkt eenvoudig, maar de keuze bij de afbeelding in het systeem maken het leven van je verkopers op de lange termijn veel gemakkelijker of levert juist veel frustratie op. Hier een paar tips over hoe om te gaan met je account/bedrijfsrecords.
In eerste instantie heb je waarschijnlijk gekeken hoe je Accounts, PersonAccounts, Leads en contacten in wilt gaan richten in je CRM. In deze blog gaan we een stapje verder en vertellen we hoe je activity management zo efficiënt mogelijk inzet om jouw marketing-, sales- en servicesdoelstellingen te behalen.
Heb je het gevoel dat je niet alles uit je Salesforce omgeving haalt? Hier 4 tips waarmee je het maximale uit je omgeving gaat halen.
In de vorige blog heeft Huub het succes van Ebicus onthuld, maar succes is niet vanzelfsprekend. Deze week neemt Huub ons mee naar de periode waarin de transitie naar de Cloud centraal staat en vertelt hij hoe Ebicus met een innoverend concept op deze veranderingen inspeelt.
Al jaren lang beconcurreren grote Amerikaanse giganten elkaar op de Nederlandse CX-markt. Maar ook minder grote spelers beginnen delen van de markt te veroveren. Maar wat kosten deze applicaties eigenlijk en wat is het prijsverschil?
Nadat Huub van Rijswijck, medeoprichter en CEO van Ebicus ons in het vorige blog heeft meegenomen in het ontstaan van Ebicus zoomen we dit keer meer in op het succes wat daar al snel op volgde.
Hoewel Salesforce gericht is op het helpen beheren van jouw zakelijke uitdagingen, levert de implementatie van Salesforce mogelijk niet de gewenste resultaten op. In deze blog bespreken we de top 7 issues tijdens de implementatie van Salesforce.
Anno 2020 heeft Ebicus maar liefst 20 jaar ervaring op de teller en staat ze bekend als de Siebelspecialist van Nederland en partner van Oracle, Salesforce en Pega. Maar hoe is een succesvol bedrijf als Ebicus 20 jaar geleden nou eigenlijk ontstaan? Wij vroegen het medeoprichter Huub van Rijswijck.
De Spring ’23 release update vanuit Salesforce voor Marketing Cloud Engagement staat klaar. In deze blog vind je de belangrijkste facetten van de release!
Salesforce Marketing Cloud Engagement AMP-scripting: een taal waarmee je nagenoeg al jouw content kunt personaliseren. Van e-mails naar landingspagina’s en van sms-berichten naar pushmeldingen. In deze blog bespreken we waar je AMP-scripting nou precies voor kunt gebruiken en hoe je de taal schrijft om geavanceerde dynamische content te creëren.
De AppExchange staat vol met (gratis) apps waarmee je gemakkelijk kunt innoveren. Ook staan er tal van apps online die bedoeld zijn voor een specifiek product zoals Marketing Cloud Engagement. Hiermee krijg je gemakkelijk toegang tot extra functionaliteit, waarmee jouw marketing nóg persoonlijker, directer en succesvoller gaat worden.
Journey Builder: een van de, zo niet uniekste, features van de Marketing Cloud Engagement. In deze blog gaan we dieper in op het doel van Journey Builder, bespreken we de verschillende componenten en features, en leggen we het verschil tussen Journey Builder en Automation Studio bloot.
Wij zijn aangesloten bij het Salesforce Managed Services Provider Partner Program (MSP). Dit selecte programma is bedoeld voor Salesforce partners die na de implementatie doorlopende services en support bieden aan bedrijven die Salesforce gebruiken om het maximale uit de applicaties te halen.
Er is een wijdverspreide keuze om te e-mailen vanuit Marketing Cloud Engagement (MCE). Dat klinkt misschien wat gek in de oren, maar er is een goede uitleg voor. In dit blog bespreken we de 8 verschillende manieren om vanuit Marketing Cloud Engagement e-mails te versturen.
Wanneer je voor de keuze staat om een marketing automation pakket te kiezen, kom je al snel in een wildernis van opties. Een simpele Google zoekopdracht leert je dat er tal van ‘Marketing Automation’ pakketten verkrijgbaar zijn, maar welke past het best in jouw organisatie en met welke applicatie kan je het best de doelen van jouw organisatie verwezenlijken? Aangezien je bent geland op deze website gaan wij ervanuit dat je de keuze voor de leverancier van de software mogelijk al hebt gemaakt: Salesforce. Nu nog even goed het onderscheid leren kennen tussen de twee smaken die Salesforce je kan bieden.
Marketing Cloud Engagement is een applicatie van Salesforce op het gebied van marketingautomatisering en klantbetrokkenheid. Het biedt alle mogelijkheden om marketingactiviteiten te ondersteunen, waaronder de automatische uitvoering van campagnes via meerdere kanalen. Maar wat zijn nou eigenlijk de belangrijkste componenten?
De Spring ’23 Release Update is eindelijk daar en bestaat weer uit een boekwerk aan verbeteringen. In deze blog vind je de vier meest opmerkelijke updates in deze release!
Maak kennis met onze Salesforce Developer: Paul! Paul is vier maanden geleden bij ons op het Managed Services center begonnen als Salesforce Developer en heeft in korte tijd met zijn technische skills een echte kickstart genomen. Tijd om eens vanuit het perspectief van Paul terug te blikken op zijn ervaringen de afgelopen periode!
Zowel de beveiliging van data alsmede de privacy van onze klanten en (website) bezoekers staan bij ons hoog aangeschreven. Om die reden laten wij elk jaar het Ebicus Managed Service Center tegen het licht houden om ISO 27001 gecertificeerd te blijven. Daarnaast hebben we sinds de invoering van de AVG een strikte naleving van privacy gerelateerde onderwerpen.